eLæring HiB

  • Prosjekt IKT-støttet utdanning
  • Pågående prosjekter ved HiB
  • Tidligere prosjekter ved HiB
  • Digitalferdighet.no

20. mars 2014

Learner Experiences with MOOCs

Chapter 1: How do learners experience open online learning?
George Veletsianos, PhD

Chapter 2: Searching for Extraterrestrials, One Video Lecture at a Time
Jennifer Ramirez

Chapter 3: MOOCs: Falling Short of What Online Learning Could Be
Michael Ota

Chapter 4: Culinary Creations from the Online Chef
Mary Bisheh

Chapter 5: MOOCs made me see the potential of online learning
Hui-chieh Chen

Chapter 6: Free, but monotonous and frustrating?
Afriannoor Miradinata

Chapter 7: Tales of a MOOC Dropout
Cindy Londeore

Chapter 8: What I Learned From And About MOOCs
Bahaa G. Ghobrial

Chapter 9: Learning about MOOCs by being in one
Mihyun Lim

Chapter 10: How I Learned to Stop Struggling and Translate the Web
Anne Valauri

Chapter 11: Becoming a DJ: Learning How to Mix Electronic Music via the Open Web
Michael Mendoza

Contributors
Acknowledgments¨


Learner Experiences with MOOCs and Open Online Learning
Lagt inn av Jon Hoem kl. 17:04
Send dette via e-postBlogg dette!Del på XDel på FacebookDel på Pinterest

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyere innlegg Eldre innlegg Startsiden
Abonner på: Legg inn kommentarer (Atom)
Denne bloggen var knyttet til "Prosjekt IKT-støttet utdanning" ved Høgskolen i Bergen. Prosjektet som sådan er avsluttet og bloggen er nå kun for historisk referanse.


Abonner på

Innlegg
Atom
Innlegg
Kommentarer
Atom
Kommentarer

Arkiv

  • ►  2016 (1)
    • ►  februar (1)
  • ►  2015 (42)
    • ►  desember (2)
    • ►  november (3)
    • ►  oktober (2)
    • ►  august (2)
    • ►  juli (1)
    • ►  juni (1)
    • ►  mai (4)
    • ►  april (3)
    • ►  mars (6)
    • ►  februar (16)
    • ►  januar (2)
  • ▼  2014 (118)
    • ►  desember (10)
    • ►  november (9)
    • ►  oktober (9)
    • ►  september (10)
    • ►  august (10)
    • ►  juli (3)
    • ►  juni (8)
    • ►  mai (12)
    • ►  april (10)
    • ▼  mars (17)
      • Om MOOCs under Biblioteksmøtet 2014
      • Crossing Borders - bruk av IKT på tvers av landegr...
      • Millionpremie til utdanningskvalitet
      • MOOCs handler for om penger - det også...
      • For slapp karaktersetting
      • «Connected Learners»
      • Learner Experiences with MOOCs
      • Produktivitet og høyere utdanning
      • Søk prosjektmidler fra Norgesuniversitetet
      • Utdanningskonferansen ved HiB
      • The MOOC of One
      • MOOCs in the changing Educational Landscape
      • Påvirker MOOC-trenden høyere utdanning?
      • Ikke sløs med nanosekundene!
      • Nettbrettstafett i regi av Senter for IKT i utdann...
      • Refleksjoner rundt hva vi ønsker å bruke MOOCs til
      • Kunnskapsdepartementets planer og forventninger ti...
    • ►  februar (8)
    • ►  januar (12)
  • ►  2013 (65)
    • ►  desember (13)
    • ►  november (18)
    • ►  oktober (3)
    • ►  september (15)
    • ►  august (16)

Speiderblogg

Laster inn...

Open Education Europa

Laster inn...

Upside Learning

Laster inn...

Ny læring

Laster inn...

Søk

Tema

  • Annet nytt (4)
  • Arrangementer (11)
  • Digitale ferdigheter (9)
  • Evaluering og eksamen (11)
  • Fremtidsutsikter (7)
  • Kvalitetsutvikling (20)
  • Mikrolæring (3)
  • Mobil (4)
  • MOOC (3)
  • MOOCs (22)
  • Møter (1)
  • Nettbasert utdanning (11)
  • Nettbrett (1)
  • Nyhetsbrev (3)
  • Om prosjektet (1)
  • Opphavsrett (3)
  • Presentasjoner (5)
  • Presentasjonsteknikk (5)
  • Rapporter (3)
  • Samarbeidsverktøy (3)
  • Samlinger (3)
  • Skjermopptak (1)
  • Spill og læring (1)
  • Verktøy (8)
  • Video (9)
  • Åpne læringsressurser (5)

Norgesuniversitetet

Laster inn...

BI LearningLab

Laster inn...

e@HiT

Laster inn...

Digital kompetanse

Laster inn...
Drevet av Blogger.