"Kvalitet i fleksibel høyere utdanning - nordiske perspektiver" tar for seg kvalitet som fenomen knyttet til bruk av IKT i høyere utdanning.
Forfatterne ser på kvalitet i forhold til tre nivåer, og boka er delt opp etter disse:
Ekspertgruppa for kvalitet i IKT-støttet utdanning har jobbet fram utgivelsen. Gruppa arbeider for å styrke kunnskapen innen feltet, og står også bak artikkelsamlingen "Ulike forståelser av kvalitet i norsk, fleksibel høyere utdanning".
Kilde: Norgesuniversitetet
Forfatterne ser på kvalitet i forhold til tre nivåer, og boka er delt opp etter disse:
- Makroperspektiv:
Hvordan kan kvalitet defineres og operasjonaliseres hos beslutningstakere, departement og administratorer - Mesoperspektiv:
Ledelsens tilrettelegging og føringer for bruk av IKT i utdanninger internt i organisasjoner. - Mikroperspektiv:
Her står undervisningen i fokus, kvalitet i vurdering og læring.
Ekspertgruppa for kvalitet i IKT-støttet utdanning har jobbet fram utgivelsen. Gruppa arbeider for å styrke kunnskapen innen feltet, og står også bak artikkelsamlingen "Ulike forståelser av kvalitet i norsk, fleksibel høyere utdanning".
Kilde: Norgesuniversitetet
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar